21 Şubat 2011 Pazartesi

Tesadüfün Böylesi

Kuzencim, cumartesi seninle ve Ceni ile Pera müzesinden çıkınca doğruca Koci'min yanına koştum:) Malum haftaiçi hep Ankara'da olunca çok özlüyorum ve üstüne üstlük cumatesi planlarımız sebebiyle haftasonu bile biraraya gelememiştik henüz:(  Bunun üzerine o gece bir aşk filmi çok iyi giderdi:) AŞK TESADÜFLERİ SEVER...

Hemen planımızı yaptık ve tesadüf değil mi yine bizler gibi bir süredir ayrı şehirlerde bulunan bir çift olan Kocimin kuzeni ve eşi ile birlikte gittik. Gökçe, daha filme girmeden beni uyardı ve kağıt mendil temin edip filme girdik. Gerçekten filmi hepimiz çok beğendik iyi ki gitmişiz:)

Ama filmin daha başlarında öyle bir tesadüf gerçekleşti ki; daha kimse mendillerini çıkarmamışken, ben selpak elimde hıçkırıklarla ağlamaya başlamıştım. Küçük kızın dedesi ölüyordu ve o gün dedemin bizden ayrılışının 3. senesiydii, tesadüfün böylesi işte... ve ben tabii o sahneyi görünce, yerdeki tesbihe yakın çekim yapıldığı anda bırakmıştı gözyaşlarımı... Dedemi çok özledim, bak yine gözlerim doldu! zaman geçtikçe özlem daha da artıyor sanırım... Günün en en güzel tesadüfü ise kuzen Zeyno'nun bebeğininde aynı gün doğması oldu değil mi?

Canım, siz ne yaptınız o gün bu filme gitmeyi düşünüyordunuz, gittiniz mi?

2 yorum:

  1. Evet kuzen biz de gittik filme ve hüngürt foşurt da ağladık.

    Şahsen filmin hareket noktasını ve oyuncularını beğenmekle beraber senaryonun belli bir noktadan sonrasını çok zorlama buldum, bu sebeple de mutlaka seyredilmeli süper film diyemiyorum. Ancak bizim gibi, kızkıza aktivite yapmaya karar vermiş ve yapacak daha iyi de bir işiniz de yoksa neden olmasın diyebilirim.

    Sinemadan çıkınca da The House Cafe'de şarap eşliğinde güzel bir yemek yedik ve sohbet ettik. Eve döndüğümüzde geceyarısını geçiyordu. Çayı demleyip sergiden aldığımız kitapları (bu arada sen gittikten sonra Ceni'de dayanamayıp aldı kitaptan) inceleyerek yatana kadar vakit geçirdik. yatağa girdiğimizde oldukça geç olmuştu.

    Sabah makyaj atölyesi, öğlen Frida & Diego sergisi, üstüne sinema ve yemek sayesinde çok güzel bir gün geçirdim. En kısa zamanda tekrarlamayı umuyorum :)

    NOT: Bu arada Ceni ona verdiğin kısa adı sevmemiş sanırım yenisini bulmamız gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Oo super sizin aksaminizda keyifli gecmis sevindim:) Ceni seninde dedigin gibi sadece bir kisaltmaydi yani takma ad olarak gormesin ama onun bir tercihi varsa onu kullaniriz tabi ki:) bilirsin takma ad bulmada cok iyi degilimdir...

    YanıtlaSil