19 Mart 2013 Salı

Dönüş...


Sevgili kuzencim,

Çook uzun ara verdik değil mi?

Bu zamanda ben bir koca, 


sen de bir prenses



edindin o ayrı :)

Çok işimiz vardı, meşgulduk falan ama geri dönmenin vakti geldi de geçiyor sanki ;)

Söz uçar yazı kalır derler. Hadi başlayalım:

Bu geri dönüşe Google Reader vesile olsun. Sen de kullanıyorsun biliyorum, zira ben de sevdiğim blogları takip için sadık bir Google Reader kullanıcısıydım. Hem PC hem de telefonumdan bu uygulamayı kullanıyor ve doğrusu pek fazlasını da aramıyordum.

Gel gör ki Google bu saadete son vermeye karar vermiş. Ayrılık tarihi 1 Temmuz 2013. Kendileri bu hafta saadetimizin son bulacağını şahsıma tebliğ ettiler. Yengeç burcundan beklenmeyecek bir veda :( ama olan olmuş. Olan ve ölene çare yoksa eğer hızlıca yeni alternatifleri oluşturmak lazım.

Ben, bugün, bambaşka vesileler ile evde oluşumu fırsat bilerek şöyle bir bakındım, Feedly ve Bloglovin üzerinde durmuş çoğu blogger. Feedly pek sıcak gelmedi nedense, Bloglovin eskiden bilmenin de cazibesi ile şimdilik yeni tercihim oldu. Google Reader linklerimi taşımak konusunda da yardımcı olmuşlar sağolsun. Bir tık ile linkler geldi ancak kategoriler gelmedi :(  Her kötü şeyden bir iyilik bulma arayışı ile kategorilerin otomatik gelmeyişini artık takip etmediğim linkleri ayıklama vesilesi yaptım, iyi de oldu. (let me introduce you to Mrs. Polyanna :) ).

Sonuçta daha iyisini bulana kadar bugün itibari ile Bloglovin'e taşınmış bulunuyorum.




Sen ne yaptın merak ettim, daha iyi bir alternatifin var mı? Yoksa Bloglovin de buluşuyor muyuz? :)




1 yorum:

  1. Allahim bu kadar gamsizlik olur mu? Sen donus postunu Mart'ta yazmissin ondan sonra benim ilk postum Ekim'de:)) rumuzun hakkini veriyorum dimi:))

    YanıtlaSil