2 Eylül 2014 Salı

e-Dergi, İyi dergi




Kuzencim merhaba,

Sanal dünya ile arası iyi olmasına rağmen alışkanlıklarım yüzünden bazı konularda maalesef geriden geliyorum. e-Dergi konusun da bunlardan biri.

Evimi dolduran basılı dergilerden kurtulup, e-Dergiler'e nasıl geçiş yaptığımı, kullandığım uygulamaları blogumdaki şu yazıda yazmıştım. Benim gibi geç kalmışlar :) için faydalı olabileceğini düşünerek burada da paylaşıyorum.

Yazı linki : http://arsizbocuk.blogspot.com.tr/2014/08/e-dergi-iyi-dergi.html


1 yorum:

  1. Benim içinde bu yazın çok faydalı olmuştu. Biliyorsun evdeki kütüphaneye sığamadığımda yer açmak için ilk önce dergileri elemek durumunda kalmıştım. Sonra farkettim ki, ayırdığım eski dergilerin içinde okumadıklarım bile var; Ece ile birlikte hiçbir dergiyi ayı ayına okuyamıyor hale gelmişim meğer:) Bu yüzden ipad ten eski sayıları ücretsiz indirebildiğimizi öğrendiğime çok çok memnun oldum, paylaşım için teşekkürler!!

    YanıtlaSil