7 Ekim 2013 Pazartesi

Pratik gumus parlatma

Sevgili Kuzencim,

Oturupta buraya yazmayali ne cok zaman olmus, demek ki seni daha cok goruyorum artik:)) Tabi ki oyle artik bana 5dk uzakta oturuyorsun ve seni daha cok gormeye baslamis olmak bana cok iyi gelse de sana soylemeyi unuttugum seyler oldugunu farkettim.

En son Eminonu'ne gittigimiz de; her zaman ki gamsizligimla oraya gitmisken hangi isleri halledebilecegimi oturup adamakilli dusunmedigim icin gumus takilarim hala simsiyah:) Ve hatta annenlerin bana evlendigimde aldiklari gumus takimin kolyesini oldukca kararmis olmasina ragmen taktim ve okudugum SU YAZIYI bir an once uygulamaya baslasam iyi olacak diye dusundum:) Hem kimyasal kulllanmadan hemde zaten evde varolan malzemelerle gumuslerimizi super parlatabiliriz artik:)

Dedigim gibi denemedim ama denemeyi beklersem bu yazi da gumburtuye gidebilir o yuzden sana haber vereyim dedim; hatta belki sen benden once bile deneyip takilardaki sonucu yazarsin:))

Aslinda bir blog yazisi daha vardi amaa bunu kuzene mutlaka gostereyim dedigim, ama simdi bulamiyorum, bulursam o da bir sonraki yazimo  olur insallah:)

Sevgiler
Gamsiz Bocukun:))

1 yorum:

  1. Bu linki ben de görmüş ve gaza gelmiştim ama başka şeyler öne geçince bir türlü deneyememiştim. Bu sabah senin postu görünce bir telkari küpe,kolye ucu takımım bir de eski el yapımı bir zincirim üzerinde diş macununu denedim. Diş fırçasına bir miktar sıkıp kuru şekilde fırçaladım ve gerçekten de işe yaradı. Ben takılarımın çok parlak olmasını istemediğim için belli bir noktada işlemi sonlandırdım ancak anladım ki özellikle düz yüzeyli ve kolay ovulabilecek tüm gümüşler bu yöntemle aynı linkteki gibi pırıl pırıl olabilir. Seninkileri de deneyelim en kısa zamanda.

    Svg.

    YanıtlaSil