12 Kasım 2013 Salı

Kapak Bak


Kuzencim, gecende bahsetmistim hani sevdigim arkadaslarimdan birinin kurdugu Kapakbak.com'a benim prensesin adina hesap acip kitaplarini ekleyecegim boylece kutuphanesini soranlara hemen link verebilecegim ve bakanlarda hem kitabin on arka kapagini hemde ilk 5 sayfasini gorebilecekler. Iste bu sebeple ben kitaplari scan edip eklemeye basladim:) Cok degil hergun bir tane ekleyecegim ki gozum korkmasin:)) Muhtemelen cocuk kitaplarinin hepsini kendim tarayarak yada sayfalarin fotograflarini iphone ile cekerek ekleyecegim.

 Kendi kutuphanemi olustururken daha kolay olacak zaten suan websitesinde eklenmis bircok kitap var. Bende yavas yavas profilime eklemeye basladim kitaplari asagidaki gibi, ayrica ozel listelerde olusturulabiliyor. Senle konustuktan sonra Ece Temelkuran'in 'Dugumlere Ufleyen Kadinlari' hemen okumak istediklerime ekledim.
Hatta keske sende bir profil acsan, sende listelerini doldursan ve bende seni takibe alsam:) Ayrica ozel liste olarak "mutlaka ama mutlaka okunmasi gereken kitaplar", yada "favori oyku kitaplari", "en sevdigim Turk yazarlarinin kitaplari" gibi listeler olustursan nasil mutlu olurum bilemezsin:)))

1 yorum:

  1. Arsiz bocuk kuzenim, bu gece cok guldum kendime, senin zaten profilinvarmis ve sen birsuru kitap eklemissin bile, hemen soyle bir baktim ne var ne yok diye, ama hala ozel listelerde yaparsan hic hayir demem hani yani:))

    YanıtlaSil