3 Ocak 2014 Cuma

2013 Best moments of Instagram

Kuzencim, biliyorsun ki benim Instagram duskunlugum had safhada ve 2013 sonunda bir uygulama sayesinde en populer 5 fotografimdan guzel bir video olusturup paylastim. Tekrar tekrar acip kac kere izledim bilmiyorum ama inan cok hosuma gitti.



Simdi ben bunu niye mi yaziyorum sende hazirlamis olsaydin ayni keyifle bakardim diye dusundum ve senin hangi harika fotolarin TOP 5'i olusturacak cok merak ediyorum!

Bunu hazirlamak aslinda cok kolay; bir websitesi senin icin butun isi halledip mail atiyor:)

Once "statigram.com" a giriyorsun.

Sonra instagram hesabin ile giris yapiyorsun. 

En ustteki bu satirda SNAPSHOTS tikliyorsun.

Ve gordugun bu iconun altina mailini girip SEND'i tikliyorsun.

Ve bu video sana mail olarak geliyor.

Eger bunu sende yapip paylasirsan cok sevinirim, seninkini de cok merak ediyorum:)

Bunun disinda istatistiki bilgi verdigi icinde hosuma gidiyor, STATISTICS kismini tiklarsan da;

Bu sekilde enteresan bilgiler edinebilirsin, mesela gecen hafta benim hesabimi 205 kisi takibe almis ama 34 kiside takip etmeyi birakmis, enteresan:))


Bunun gibi pekcok ozelligi var, bence bakmaya deger!

1 yorum:

  1. Kuzencim aslında ben de senden görür görmez yapmıştım bu videoyu ama bir türlü yayınlamak fırsat olmamıştı. Biraz önce instagram hesabımdan yayınladım. Görünen o ki okumayı sevenler çok çevremde zira en çok beğeniyi hep okuma halleri ile almışım :)
    Bu yıl daha fazla okuyabilmek dileğiyle. Beni bu güzel uygulama ile tanıştırdığın için teşekkür ederim. Şimdi yeni çalışmamı Flipragram ile yapıyorum, bekle beni anacım :DDD

    YanıtlaSil