2 Ocak 2014 Perşembe

Kozmetik Keşifleri - Essence Soft Touch Mousse


Çalışırken hergün yüzümde tüm gün kalacak şekilde makyaj yapmak için mutlaka fondöten kullanırdım. Yüzümdeki renk farklarını ancak böyle kapatabiliyordum ve bu baz makyajın kalıcılığını sağlıyordu. Fakat çalışmayı bırakınca daha çok gündelik, hafif bir makyaj yapmaya başladım. Bir pudra, alllık, rimel ve parlatıcı ile hallediyordum işimi. Ancak yine de pudralar arasında en kapatıcı olanlarından biri olmasına rağmen (MAC Select Sheer Press Powder) kapatıcılığı bazen beni kesmiyordu. Görüntüsü hafif ama kapatıcı, kolay kullanılan bir ürün peşindeydim ama ekonomik de davranarak elimdeki pudranın sonuna kadar bitmesini bekliyordum.

Yılbaşı seyahati öncesinde pudramın seyahate kadar biteceğini farkedince MAC'e gider yenisini bakarım diye plan yaptım. Biliyorsun senelerdir MAC ürünlerini kullanıyorum, çok da memnunum. Gel gör ki İstanbul'un en MAC free noktasında yaşıyormuşuz meğer :)) en yakın MAC bile pek uzakmış :)



Geçen hafta seyahatten önce MAC bulamayacağıma kanaat getirince girdiğim bir Gratis'te gözüme çarpan Essence Soft Touch Mousse ürününün testerına uzanıverdi elim. Sürdüm elimin üstüne, doku gayet güzel, devam ettim, yüzüme de sürdüm, sonuç gayet iyi.

Fiyat zaten inanılmaz uygun 13 TL :) eh artık çalışmıyoruz da, hovardalıkları dizginlemek lazım :) En kötü ihtimal seyahati bununla geçiririm beğenmezsem alternatif bakarım deyip aldım ürünü.

Tatil boyunca hergün ve gece kullandım. Dokusu ince, yüzde mat bir sonuç bırakıyor. Tek ürünler fondöten+pudra etkisi. Renk skalası da güzel bence. Normalde ben sarı tonlarda bir cilde sahip olduğum için kolay kolay renk tutturamam ama bunda cuk diye ilk denemede buldum rengimi.

Sözün özü, kolay taşınabilir, kolay kullanılabilir bir ürün olsun, sonucu da güzel dursun, bi de üstüne ucuz olsun diyenlere bu ürünü tavsiye ederim.

Fikir vermesi için telefonla çekilmiş de olsa karşılaştırmalı fotoğrafları ekliyorum.

Fotoğraflar yaklaşık beşer dakika ara ile gün ışığında çekilmiştir, hiçbirine filtre ya da digital müdahale yapılmamıştır.

İlk fotoğrafta sadece nemlendirici sürülmüş cilt, ikinci de üzerine sadece Essence Soft Touch Mousse uygulanmış hali, üçüncü de bunun üzerine hafif şekilde allık, far ve rimel sürülmüş halidir.




1 yorum:

  1. Boyle gunluk olarak kullanabilecegim bir urune benimde ihtiyacim vardi, hemen bakacagim, hatta ben alirken renk yanimda olsanda rengine beraber baksak ne guzel olur kuzencim:)) muck

    YanıtlaSil