17 Ocak 2014 Cuma

Alüminyum Folyo nasıl kolay kopartılır?

Senin evde şu şekilde bir askı olunca sen böyle bir durum yaşamamış olabilirsin muhtemelen ve gayette kolay koparıyorum dediğini duyar gibiyim...

Ama ilk evimizde mutfağım çok küçük olduğu için baharatlık askısı zaten bütün alanı kaplamıştı ve bundan alamamıştım sonra da eldekileri aynen götürüp yeni eve takınca yine alamamıştım.

Bir ara Kloroplast bir set alınca bu kaplardan hediye etmişti ve hemen 2 set aldım, biri folyo diğeri de strech film için. Ama bu seferde başka marka alınca boylar tutmadığı için sürekli yine yerinden çıkar oldular ve ben yamuk yumuk koparmaya devam:))




Sadede geleyim; firmalar aslında kullanıcılarını düşünmüş ve kutulu halde bile kullanmak için çok pratik bir çözüm sunmuşta kim bundan haberdar bilemiyorum. Ben değildim en azından:))

Bu Rus arkadaşların daha pekçok enteresan buluşu var ama bunu izleyince yıkıldım yani bu kadar mı basit olur arkadaş;))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder