12 Ocak 2011 Çarşamba

Aa söylemedim mi?

Kuzencim, benim karşı kıtaya taşınmam ve senin işinde ki acayip yoğunluk artışı biraraya gelince, bizi artık ne telefon görüşmeleri, ne de mailler kurtarmaz oldu. Ne zaman bir araya gelsek; aa söylemedim mi..., aa keşke haber verseydin.., ya bilseydim bende... ile başlayan cümleler sarfetmeye başladık. Benimde sana söyleyecek çok lafım oluyor ama onları her görüşme için biriktirmek çok zor veee artık her daim laflayabileceğimiz bir blogumuz olduğu için çok mutluyum:)))

Hazır aklımdayken yazayım, sen şu son denediğin parfümleri bana bi yazıversene:)) söyledin ama yine aklımda tutamadım benn:) Hahah bu blogun en iyi yani da unutsamda dönüp dönüp bakabilirim. Tam tembel işi çok sevdim:))

En son Jil Sander Sport bulamadığım için, Jil Sander Sensation almıştım biliyorsun.

Sport çok rahat günlük kullandığım bir parfümdü. Sende kullandın biliyorsun! Hele bu parfümün erkeği daha da süper, ben bayılıyorum ama ben söylediğimde kocacığımın pek ilgisini çekmedi. O, işte bu benim parfümüm deyip yıllardır aynı parfümü kullananlardan. Ama hakikaten o parfümle çok bütünleşmiş durumda, pekte laf söylemiyorum o yüzden:)

Sensation daha çekici bir koku, nerden mi anladım, Kocim ona daha güzel tepkiler veriyor:)) Ama artık yeni birşeyler deneyeceğim sanırım. Burberry The Beat denemiştim ya sende, bak onu bayağı beğendim cnm, bundan sonra onu deneyebilirim belki de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder