28 Ocak 2011 Cuma

Sabah sabah alışveriş

Bu sabah 8:00'de Gebze'de toplantım var diye 6:00'da kalkıp düştüm yollara. Ofise bir geldim ki toplantı dün gece iptal edilmiş :(

Ben de önce gidip sıcacık çayımı aldım, sonra maillerimi okuyup bitirdim. Vee baktım ki vaktim var kendimi internete salıverdim.

Grupanya mı birinden Markafonin kuponu almıştık hatırlarsan, alırken aklımda hep Sarev denk gelirse ordan bir nevresim almak vardı o kuponla ama son 2 sefer kampanyaları yakalayamamıştım.

Baktım bu sabah markafoniye gelmiş Sarev. E senin şu yazındaki iki takımı zaten ilk gördüğümden beri beğeniyordum. Ben de girdim aldım birini. Çok renkli olana cesaret edemedim, şimdilik şunu şipariş ettim. Diğerini bir daha ki sefer artık. Senin gözün açık olsun yine

Sarev - Edna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder