12 Ocak 2011 Çarşamba

Eau De Parfum

Sen istersin de ben yazmaz mıyım kuzencim.

Parfüm olayı yılbaşı öncesi uğraştırdı beni. Bir ara burnum düşecek sandım ama azimle de yeni kokular aradım :)

Kendimce bulduklarım ve yorumlarım şöyle, seç beğen al diyorum ama bir süre the Beat alma da pişti olmayalım ;)

Bir de listeme başlamadan hatırlatayım kalıcılık istiyorsan seçimini eau de parfum olanlardan yana kullan, eau de toilette olanlar pek kalıcı olmuyor. Aşağıdakilerden de sadece biri Eau de Toilette zaten.

Aqua di Gioia; kesinlikle çok çekici bir parfüm. Reklamlarındaki hatunun iç gıcıklayıcı hali bence parfümde de var. Son derece ferah ve insanın kokladıkça koklayası geliyor. Strawberry indirimlerini takip ediyorum uygun bir fiyata yakalarsam kesin alıcam.



Be Delicious; meyvemsi, hafif bir koku. Meyvemsi hali adına yakışır şekilde iştah açıyor.



Nina; tatlı, meyveli, çiçekli gerçekten çok renkli bir koku. Çok beğendim ancak parfüm olmadığı için kalıcı olmaz diye tercih etmedim. Bu arada parfümü bana sevgili kardeşim tavsiye ettiği için erkeklerin de beğendiği bir koku olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ;)



Narciso Rodriguez For Her; pudramsı çiçekli bir koku, hiç fena değil.



Idylle; çiçeksi ve tatlı, oldukça da kalıcı, başarılı buldum.


Ange Ou Demon; çok çekici bir koku, almadım ama aklım kaldı. Baharat, çiçek ne ararsan var. Çok kalıcı ve cezbedici. Melek'i şeytan yapar gerçekten :)



Magnifique; bu kokuyu dükkandan çıkar ayak sıktım. İlk başta oldukça sert ve baharatlı bir gelen bir koku ancak bir sonraki dükkanda birşeyler denemek için girdiğim soyunma kabininde "allahım ne güzel kokuyor ne ki bu koku acaba" diyip dururken farkettim ki koku kazağımdan geliyormuş :) Kaldıkça güzelleşen, kalıcı ve dikkat çekici bir parfüm, özellikle gece kullanımı için düşünülebilir.



Ay daha bir sürü şey denedim sanki ama ilk aklıma gelenler bunlar oldu. Şimdilik bunları yazmış olayım aklıma gelirse ek yaparım sonra.

1 yorum:

  1. Yukarıdaki yazıyı okudum da üzerinden zaman geçmiş ama eskimemiş bu konu için hemen güncel yorumlarımı yazayım dedim.

    Baktım da yıl 2012 aylardan Ocak'tan beri listedeki parfümlerden hemen hepsini kullanmışım. Bir Narciso Rodriguez For Her bir de Nina kalmış denemediğim onların da ilkini sonra ki koklayışlarımda ilki kadar sevmediğim ikiniciyi de eau de toilette olmadığı için tercih etmedim. Düğün öncesi bir tur daha parfüm baktım ama o turda da çok cazip birşeyle bulamadım ve sonunda değişmez klasiğim Lanvin Eclat D'arpege kokarak evlendim :)

    YanıtlaSil