13 Ocak 2011 Perşembe

Yatak Yorgan Alternatif

Kuzencim, sen odanın tek duvarını kırmızı yaptığından beri benimde gözüm nevresimlerde, ama inan aldığın bence şu ana kadar en iyi uyum sağlayacak olanı diye düşünüyorum o yüzden kaçırmamakla iyi yapmışsın,çok beğendim:)

Biliyorsun kırmızı nevresimlerde genelde hep siyahla kombin yapılıyor, ama senin kahve perdeler ve odada ki bej duvarlar bu seçenkleri otomatikman elememize neden oluyor malesef :(

Benimde gözüme ilişen birkaç tane oldu, ama rengarenk şeylere düşkünlüğümden de ilgimi çekmiş olabiliriler, sonuçta senin odanın son hali için abartı kaçabilirler ama yine de paylaşıyorum burada... Bir bak bakalım:)

İlkini Evmanya'da gördüm. Kahverengi ile tabi turuncu ağırlıklı olarak kullanılmış ama kırmızısı da var:) çok mu az ne dersin, ama bu alternatif olarak favorim...


Legrand Percale - Kahverengi

Sarev'den 2 tane nevresim beğendim. Biri çok renkli, diğeri de ona alternatif daha sade ve beyaz üzerine...

Sarev - Arabesque

Sarev - Edna

Son olarakta; Markafoni'de gördüğü ve daha sade olduğu için belki ilgini çeker diye düşündüğümü ekliyorum...


Elitte Fit - İris


Bu arada sen duvarı kırmızı yaptıktan sonra odanın son halinin fotoğrafını yollamıştın ama bulamadım, bi yollasana daha iyi canlanacak gözümde sanki:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder