14 Ocak 2011 Cuma

Rüyalarıma giren elbiseler

En son sana geldiğimde, aldığın birbirinden güzel elbiseleri görünce rüyalarıma girmeyeceğini mi sandın?!? Hahah, girdiler tabi kii:)))

Ama biliyorsun ki; aldığım kilolardan sonra hiçbir elbiseyi kendime yakıştıramaz olmuştum ve o yüzden elbiselerin rüyalarıma girmesi normal... Bu arada, Ocak sonu çok yakın bir arkadaşımızın düğünü var ve bu sebeple ben yine vakti zamanında aldığım siyah bir elbiseyi giymeyi kafamdan geçiriyordum.

Aslında bu elbiseyi çok seviyorum, koldaki ve beldeki deri parçalar değişik bir hava katıyor ama belime dolamam gereken kısmı, fazlalıkları saklayacağına malesef ortaya çıkarıyor, puff:( Yani her siyah elbise hayat kurtarmıyor!!! Görmemiş olabilirsin diye hemen bir fotoğrafımdan iliştiriyorum, böylece neden bahsettiğimi anlayacaksın...

Ben şimdi bunları niye mi yazdım:) Bugün bir arkadaşımla yemek yedikten sonra eve dönerken, yolum Armoni Park AVM'nin önünden geçiyordu ve aklımdan daha vaktim var diye geçirmemle 2dk sonra kendimi otoparka parketmiş ve yukarı çıkmış buluverdim:)) Velhasıl mağazaları gezmeye başladım ama gözlerim sürekli elbiselere takılıyordu ve umutsuzca bakınıyordum.

İlk durağım BATİK ti, hem %70'e varan indirim vardı, hem de çok güzel elbiseler, hatta bir tane güderi olan beğendim ama nafile en büyük beden bile olmadı:( Spora daha çok gitmem lazım diye söylenerek hemen oradan çıktım...

Ya tam heyecanlı kısmına geldim ama şimdi uykum geldi, daha anlatacaklarım var tabi kii; bakalım rüyalar gerçek olur muymuş:)) arkası yarın...

Batik 2010/2011 Sonbahar Kış Koleksiyonundan 2 siyah elbise ekliyorum; ha bire siyah elbise anlattım, iyi gider arkasından:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder