17 Ocak 2011 Pazartesi

Haftasonu

Eee kuzencim siyah elbiselerin arkası gelmedi ;)

Haftasonu bilgisayarın başına oturamadım bir türlü, sanırım sen de :)

Cumartesi eğitimdeydim biliyorsun, çok keyifli bir eğitimdi bu arada. Eğitimde birçok açık noktamı farkettim ve bunlar üzerinde çalışmaya karar verdim. Pazartesi gününe çok ağır geleceğini düşünerek burda kesiyorum, detaylarını vakit olduğu bir ara anlatırım.

Pazar günü ise taşınma işleri vardı. Artık benim de bir ev arkadaşım var heyoo, kendisine burda kullanmak üzere seçeceğimiz isim konusunda önerilerini bekliyorum.

Dün öğleden sonra onunla beraber IKEA'ya gittik ve ona bir giysi dolabı aldık (aşağıdakinin bir kapağı aynalı olan)



Eve gelişimizin ardından, arada verdiğimiz yemek molası hariç nerdeyse tüm gece onun montajı ile uğraştık. İşleri bitirip bir çay içelim dediğimizde gece yarısını geçmişti. Ama saate inat çayımızı içtik, keyfimizi yaptık, öyle yattık. Tabii bu sabahı hiç sorma :) fena halde uykum var.

Yine de her kadın gibi enerji bulabildiğim bir konu var : Alışveriş. Sanki taşınan benmişim gibi gaza geldim dün, dekorasyon damarım kabardı. Evdeki eksikler daha bir gözüme battı. Ne zamandır almak isteyip bir türlü beceremediklerimden ilk hamlede aklıma gelenleri aşağıda listeliyorum, belki gördükçe almak konusunda daha çok girişimde bulunurum.

Özellikle sepet kısmı için bir cumartesi mısır çarşısına gideyim diyorum, sen de gelir misin?

1- Tek kişilik nevresim (mavili odaya)
2- Ayakkabı kutusu
3- Ütülenmeyi bekleyen kuru çamaşırları depolamak için bir sepet
4- Gece yatağın üzerindeki örtü ve yastıkları koyacak bir sepet
5- Yatak odasına aydınlatma (1 ayaklı, 2 ya da 3 abajur)
6- Yatak örtüsü

Bu arada IKEA'ya girip birşey almadan çıkmak olmazdı, ben de yatak odasına aşağıdaki aynayı aldım.



Durum böyleyken böyle, bakalım yarın ola hayrola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder